Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η Ημερίδα Γαστρεντερολογίας

This content is also available in:
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 2η Ημερίδα Γαστρεντερολογίας, που διοργάνωσε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026, η Γαστρεντερολογική Εταιρεία Κύπρου, με επίκεντρο τις σύγχρονες εξελίξεις στα Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου.
Η ημερίδα αποτέλεσε μια ουσιαστική επιστημονική συνάντηση, με υψηλού επιπέδου εισηγήσεις, γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή εμπειριών γύρω από κρίσιμα ζητήματα της καθημερινής κλινικής πράξης.
– Νεότερες θεραπευτικές επιλογές στα ΙΦΝΕ
– Βιολογικές θεραπείες και μικρά μόρια
– Αναστολείς IL-23 και JAK
– Διαχείριση δύσκολων και ανθεκτικών περιστατικών
– Λοιμώξεις, εμβολιασμοί και ειδικοί πληθυσμοί
– Κλινικά περιστατικά και Hot Cases από την πράξη
Η συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών και προεδρευόντων από την Κύπρο, την Ελλάδα και το εξωτερικό ενίσχυσε τον επιστημονικό χαρακτήρα της ημερίδας, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου και μοριοδοτήθηκε με 4 Μονάδες Συνεχιζόμενης Ιατρικής Εκπαίδευσης.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους ομιλητές, προεδρεύοντες, συμμετέχοντες και χορηγούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της επιστημονικής διοργάνωσης.